بازی

ین وبلاگ برای در اختیار گذاشتن بازی های که خود شما انتخاب میکنیم تاسیس شده

بازی

ین وبلاگ برای در اختیار گذاشتن بازی های که خود شما انتخاب میکنیم تاسیس شده

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است


SHADOWGUN  نام یکی از بهترین بازی های تفنگی و تیراندازی برای دیوایس های اندرویدی محسوب می شود. شما اکنون در سال ۲۳۵۰  حضور دارید  وشرکت های بین کهکشانی قصد دارند در زمین فساد به پا کنند. شما در نقش یک شکارچی قرار دارید که بایستی جلوی این شرکت ها را بگیرید. ماموریت شما در این بازی این است که رهبری ارتش خود را بر عهده گرفته و سپس این گروه تروریتسی را برای همیشه نابود نمایید. از تمامی تاکتیک ها و استراتژی های دفاعی خودتان استفاده کنید و دشمنان را نابود نمایید. از نیروهای شخصی کمک بگیرید و سپس دشمنان را از بین ببرید . گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن گروه های تروریستی

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

گیم پلی بی نظیر و فانتزی

داستان همه جانبه و جذاب

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۷


هیچ کسی قهرمان به دنیا نمی آید ، بلکه طوری خود را می سازد تا دیگران او را قهرمان خطاب کنند ! تمام این ها در بازی Real Steel HD وجود دارند . این بازی در فروشگاه گوگل پلی بیش از ۶ میلیون بار دانلود شده است . داستان این بازی  از فیلمی با همین نام الهام گرفته است . داستان آن مربوط به آینده ای نزدیک بوده و شما باید با استفاده از ربات خود ، بر ربات های دیگر غلبه کرده و پیروز میدان شوید . در ابتدا بایستی  مهارت خود را بالا برده و مخالفان خود را از بین ببرید . لازم به ذکر است که کنترل های لمسی این بازی بسیار ساده هستند .

ویژگی های اصلی :

کنترل های لمسی ساده

امکان ارتقا عملکرد

از بین بردن ربات ها

تغییرات نسخه ۱٫۲۲٫۷ :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

اضافه شده روبات های جدید

افزایش میزان پاداش ها

امکان ضیط و به اشتراک گذاری مسابقه

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۶

Gangstar

در آخرین نسخه از بازی تحسین شده اکشن Gangstar Vegas عازم یک سفر خطرناک در شهر گناه شوید. خود را برای سرگرمی، غوطه‌ور شدن، مسابقات متنوع و حملات دیوانه‌وار با استفاده از سلاح آماده کنید!  هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

ویژگی‌ها:

یک بازی اکشن به سبک هنرهای رزمی را تجربه کنید

در بیش از ۸۰ مرحله مختلف به ماجراجویی بپردازید

یک گروه گانگستر بسازید تا لاس وگاس را تسخیر کرده و در جنگ‌های مافیایی پیروز شوید

شهری بسیار بزرگ که ۹ برابر بزرگتر از بازی گانگستری قبلی می‌باشد را کاوش کنید

در چالش‌های دشوار شامل مسابقات مختلف از جدول امتیازات بالا بروید

 

ویژگی های بازی :

– ۸۰ ماموریت مختلف

– امکان ساخت میدان های گنگستری و مسابقات مافیایی

– بهره گیری از فناوری HAVOK PHYSICS به منظور هر چه زیباتر کردن فیزیک بازی

– انجام بازی به صورت Open-World ( قابلیت گشت و گذار در شهر بدون انجام ماموریت )

– قابلیت سوار شدن بر ماشین های دیوانه وار ، موتور و حتی جت های جنگی

– بهره مندی از موزیک های بسیار زیبا

 

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۲

این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Real Steel World Robot Boxing را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی به یک ربات مشهور تبدیل شده و به مبارزه با ربات های دیگر بپردازید . وارد رینگ مسابقات شده و با ضربات کوبنده خود رقبا را از پای درآورید . توجه داشته باشید که بیش از ۲۴ ربات مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را برگزینید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، وجود گرافیک بسیار عالی و وجود ۲۴ ربات مختلف اشاره داشت .

تغییرات نسخه ۱۸٫۱۸٫۴۵۵ :

قابلیت انجام بازی با بلوتوث

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

بهینه سازی بازی

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۱


Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

Modern Combat 5: Blackout در کلاس های مختلفی قابل انجام خواهد بود که شما می توانید آنها را به صورت تکی یا چند نفره انجام دهید و با انجام موفقیت آمیز ماموریت های پیش رو در هر کلاس ، امکان کسب مهارت برایتان به وجود خواهد آمد . یکی از مهم ترین و البته جذاب ترین قابلیت های مدرن کامبت ۵ را می توان  نبرد های تیمی دانست ؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم ها قرار گرفته و می بایست با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش تان را برای نابود سازی تیم های حریف به نمایش در آورید . در این حالت امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه تر کردن مبارزات با نمونه های دنیای واقعی استفاده نمایید . با هرچه بیشتر شرکت کردن در مسابقات چندنفره و یا ماموریت های تک نفره ، خواهید توانست سطح مهارت خود را بالاتر برده و بر قدرت تان بیافزاید . گرافیک جذاب و بی نظر در کنار موزیک عالی ، بی شک بهترین حسی که تا کنون از انجام یک بازی اکشن در اندروید داشته اید را برایتان فراهم می آورد .

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۰

Arrows نام یک بازی تاریخی بوده که برگرفته از زمان گذشته می باشد. این بازی مربوط به داستان در سال ۱۷۱۰ می باشد که در زمان سلطنت پادشاهی رخ داده است. این بازی جز شخص سوم بوده و کاملا آنلاین می باشد و باید این بازی را با دوستان خودتان انجام دهید. شما حتی می توانید از گزینه های سفارشی موجود در بازی استفاده کنید و از زره ها و سلاح های متعددی نیز استفاده نمایید و تمامی دشمنان خود را به صورت یک جا از بین ببرید. از تمام قدرت های یو پی اس موجود در بازی استفاده کرده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید

 

ویژگی های کلیدی بازی :

تکمیل تمامی ماموریت های موجود با استفاده از سلاح های قدرتمند نظیر شمشیر و نیزه

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی همراه با بهترین جلوه های صوتی

انجام بازی به صورت کاملا آنلاین و نیاز به اینترنت برای اجرا

وجود قدرت های یو پی اس مختلف در بازی

وجود گزینه های سفارشی در بازی

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۸

Deprofundis: Requiem شما باید دو شخصیت را به صورت کامل مدیریت و کنترل نمایید. این بازی در سبک آرکید و ماجراجویی برای دیوایس های اندرویدی بوده که طرفداران زیادی را به سمت خودش جذب کرده است. شما در این بازی فانتزی باید به مبارزه با زامبی ها و موجودات خطرناک بپردازید. از تمامی سلاح های قدرتمند و معروف برای نابود کردن این زامبی های خطرناک نیز استفاده نمایید. رابط کاربری این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی و روانه بازار شده که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. این بازی از صدها مراحل هیجان انگیز و چالشی نیز پشتیبانی می نماید. دستاوردهای خود را در ابتدا کسب کرده و آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید. امکان ارتقا و سفارشی سازی شخصیت های موجود و استفاده از آیتم های منحصر به فرد نیز در بازی وجود دارد. گرافیک این بازی نیز به صورت اچ دی و سه به طور سه بعدی ارائه گردیده است.ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۶


 یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب رد شد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.

Mad Max PC- 3DM

|کرک ورژن ۳ Mad.Max.Update.0.Incl.DLC.and.Crack.v3-3DM اضافه شد|

 

Mad Max pc cover small دانلود بازی Mad Max برای PC

 

دانلود + ادامه م
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۹


بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای ۵ – GTA San Andreas که توسط کمپانی معروف Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد . این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود ؛ پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمند Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بی شماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد . اگرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییرات بسیار چشم گیر همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است . قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند . در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد ، حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تنتان است ، ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و … رابطه برقرار کنید .

 

آموزش نصب : بعد از اکسترکت کردن درون پوشه GTA.San.Andreas می رویم و از آنجا بر روی Setup کلیک می کنیم . در هنگام نصب بازی حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال نموده و همچنین نسخه diretx 10 را بر روی سیستم خود نصب نمایید …

توجه : این بازی در حالت  rar حجم آن ۶۰۶ مگابایت شده است و بعد از باز شدن ، به ۵ گیگ افزایش خواهد یافت !! به همین علت نصب این بازی زمان بر می باشد …

 

حجم فایل : ۶۰۶ مگابایت

پسورد فایل : www.pocketgames.ir

 

 

دانلود بازی جی تی ای ۵

 

 



منبع : http://www.irancloob.com/download-game-gta-5.html#ixzz3jCSAJThm
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۷