بازی

ین وبلاگ برای در اختیار گذاشتن بازی های که خود شما انتخاب میکنیم تاسیس شده

بازی

ین وبلاگ برای در اختیار گذاشتن بازی های که خود شما انتخاب میکنیم تاسیس شده

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود بازی uncharted4 برای ps4

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

Uncharted 4: A Thief's End، بازی که دنیای گیم مدت ها انتظارش را می کشید، بعد از چند بار تاخیر، امرو، 21 اردیبهشت عرضه شده است. بازی که تا اینجا از طرف اکثر تحلیلگران بازی های ویدیویی و گیمرها تحسین شده و به یکی از بزرگترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی تبدیل شده است.
داستان بازی 3 سال بعد از Uncharted 3: Drake's Deception جریان دارد. Nathan Drake ماجراجویی برای یافتن گنج را کنار گذاشته است. اما این شرایط با پیدا شدن سر و کله ی برادر Nathan خیلی دوام نمی آورد. سم از نیتن می خواهد تا او را در نجات زندگی اش کمک کند و پیشنهاد ماجرا جویی جدیدی را به دریک می دهد که می تواند رد کند.
برای پیدا کردن گنج گم شده ی Captain Henry Avery، سم و نیتن راهی Libertalia می شوند. شهری خیالی در اعماق جنگل های ماداگاسکار. بازیکنان در Uncharted 4: A Thief's End به ماجاجویی در مناطق شهری، جنگل ها و کوهستان های برفی می پردازند تا به این گنج دست پیدا کنند.
دیتای این بازی فق العاده از طرف تیم گیم سنتر تقدیم شما کاربران عزیز می شود و از هم اکنون می توانید این دیتا را به همراه جدیدترین آپدیت هایش از سرورهای شاتل لند دانلود کنید.

نکات مهم:

1.کاربران گرامی توجه داشته باشید در این پست تنها دیتای بازی برای شما عزیزان ارائه شده است و لازم است ابتدا اکانت بازی را به صورت دیجیتالی تهیه کنید.
2. دیتای بازی ها ممکن است در چند کد مختلف عرضه شوند و توصیه می کنیم بعد از تهیه بازی ابتدا چند کیلوبایت از حجم بازی را با برنامه PSX دانلود و کد دیتای آن را با کد دیتای سایت ما مقایسه کنید تا بعدا در فرایند نصب مشکلی نداشته باشید.

 

برای مشاهده بررسی ویدیویی این بازی به زبان فارسی بر روی این لینک کلیک کنید.

 


دانلود نسخه کامل بازی ریجن 2 (CUSA04529)



دانلود نسخه کامل بازی ریجن 2 (CUSA00917)



دانلود نسخه کامل بازی ریجن 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲